Facility Services

Som kunde i DEAS får du en effektiv og serviceorienteret drift, og det er vores erfaring, at professionel håndtering af ejendomsservice giver driftsmæssige besparelser og tilfredse beboere og brugere.

Vi har et indgående kendskab til ejendomsdrift og finder de rette løsninger til alle typer ejendomme. Vores aftale bygger på en service level agreement, der sikrer en præcis leverance.

Vores viceværter, varmemestre, gartnere, receptionister, kantinemedarbejdere og alt andet personale arbejder efter et præcist servicekoncept, der nøje beskriver arbejdets omfang og den kvalitet, vi leverer. På den måde kvalitetssikrer vi de ydelser, vi leverer til dig.

Synlighed giver tryghed

Når vi tager os af ejendommen, er vi synlige i omgivelserne bl.a. via vores arbejdstøj. Vores synlighed giver vished om, at der er styr på tingene, og sender et klart signal om service, tryghed, professionalisme, problemløsning og autoritet.

Vores erfaring viser, at det er til gavn for dig som kunde, beboer og bruger af ejendommen.

Tilgængelig 24/7

Vores landsdækkende servicecenter betjener beboere og lejere og løser opgaverne i første opkald.

Uden for åbningstid viderestilles til vores akutte døgnservice, så der altid er hjælp at hente ved akut skade.

Klik og læs folderen, der forklarer vores koncept.

Kontakt - Peter Blomgreen

Kontakt

Peter Blomgreen

afdelingschef
Ring mig op

Service normen

DEAS er medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening.

Læs mere