Ekstern ejendomsservice eller vicevært
I DEAS modtager vi elektroniske fakturaer. Det betyder, at leverandøren af en vare eller ydelse, skal bruge særlige informationer, der skal inkluderes i fakturaen - ligesom fakturaer skal godkendes elektronisk.
Arbejder du som vicevært eller i et ejendomsservicefirma i en ejendom administreret af DEAS - men er ikke ansat i DEAS - kan du her læse, hvordan du skal gøre.
Bestilling af varer og ydelser
Når du bestiller, skal du informere leverandøren om, at fakturaer skal sendes elektronisk, ligesom du skal oplyse et 'Købers ordrenummer'.
Vejledning for eksternt ejendomsservicefirma/vicevært.
Vejledning for viceværtfunktion i ejer- eller andelsboligforening.*
*) Er du ikke blevet kontaktet, skal du sende fakturaer, som du plejer og ikke elektronisk.
E-mailskabelon til leverandører
Du kan bruge denne skabelon til leverandører, så de kan skrive de korrekte oplysninger på fakturaen.
Godkendelse af fakturaer
Når leverance af varer og ydelser skal godkendes, skal du godkende fakturaen via vores extranet Driftsweb.
Vejledning til Driftsweb.
Du skal være oprettet som bruger i Driftsweb.
Få adgang til Driftsweb
For at blive oprettet som bruger i Driftsweb, skal du sende en mail til 112@deas.dk.
Oplys følgende i mailen:
-
Firmaets navn
-
Firmaets CVR-nr.
-
Brugerens fulde navn
-
Brugerens egen e-mailadresse
-
Adresse og navn på de DEAS-ejendomme, hvor din virksomhed arbejder som vicevært.
Flere profiler
Har din virksomhed brug for flere brugerprofiler, skal du oplyse følgende for alle brugere:
-
Brugerens fulde navn
-
Brugerens egen e-mailadresse
-
Adresse og navn på de DEAS-ejendomme, brugeren arbejder på som vicevært