Ejendomsadministrator - bolig

I rollen som ejendomsadministrator omfatter arbejdsopgaverne alt, hvad der skal til for at få administrationen til at køre, fx opkrævning og bogføring af leje, udarbejdelse af varslinger, gennemførelse af lejereguleringer, ekspedition af opsigelser og udarbejdelse af lejekontrakter, deltagelse i møder med beboerrepræsentationer, udarbejdelse af drifts- og varmeregnskaber, mv. En betydelig del af ejendomsadministratorens opgave er desuden løbende kontakt med lejerne, der henvender sig med bl.a. spørgsmål om deres lejeforhold. Derudover indgår ejendomsadministrator i et team af kolleger i DEAS, der sammen sørger for at levere de aftalte arbejdsopgaver tilfredsstillende for både kunde og lejere.

Kvalifikationerne, som forventes hos en ejendomsadministrator:

  • enten en uddannelse som ejendomsadministrator, EA eller en baggrund som f.eks. revisor, advokatsekretær, ejendomsmægler, bankrådgiver

  • god regnskabsforståelse og rutine i at arbejde med tal og afstemninger

  • udadvendt, ansvarsbevidst og trives med kontakt til mange forskellige mennesker

  • indstillet på teamwork og på at hjælpe kollegaer, når der er behov for det.

Cases - Generisk

Cases

Se hvad vi gennem tiden har gjort for vores kunder.

Gå til cases

Linkedin

Følg DEAS på linkedin

Her skriver vi blandt andet fagstof, ledige jobs og nyheder.

Følg os