Ejendomsadministrator - erhverv

I rollen som ejendomsadministrator omfatter arbejdsopgaverne alt, hvad der skal til for at få administrationen til at køre. Det vil sige: modtagelse og besvarelse af henvendelser fra lejere og samarbejdspartnere, opkrævning af leje og restancer, gennemførelse af lejereguleringer, ekspedition af opsigelser og udarbejdelse af lejekontrakter, bogføring og afstemning, udarbejdelse af diverse regnskaber. En vigtig del af ejendomsadministratorens opgaver er kontakten til erhvervslejerne, hvis lejeforhold afhænger af en individuel lejekontrakt. Samtidig er det vigtigt at have forståelse for, at lejeren skal drive sin forretning fra lejemålet.

Kvalifikationerne, som forventes hos en ejendomsadministrator:

  • enten en uddannelse som ejendomsadministrator, EA eller en baggrund som f.eks. revisor, advokatsekretær, ejendomsmægler, bankrådgiver

  • god regnskabsforståelse og rutine i at arbejde med tal og afstemninger

  • udadvendt, ansvarsbevidst og trives med kontakt til mange forskellige mennesker

  • indstillet på teamwork og på at hjælpe kollegaer, når der er behov for det

Cases - Generisk

Cases

Se hvad vi gennem tiden har gjort for vores kunder.

Gå til cases

Linkedin

Følg DEAS på linkedin

Her skriver vi blandt andet fagstof, ledige jobs og nyheder.

Følg os